تبلیغات
بسكتبال - اجرای حرکت پرتاب آزاد (پنالتی)

طراحی سایت

قالب سایت

طراحی سایت


بسكتبال
تقدیم به تمام بسکتبالیست های ایران
نوشته شده در تاریخ 1390/12/7 توسط امیرحسین عزتی

با استفاده از عضلات پا برای کشش زانوها، نیروی لازم را برای پرتاب بدست آورید. هنگامی که زانوها به طور کامل کشیده شدند، مچ و دست پرتاب کننده ی خود را به سمت حلقه حرکت دهید. حرکت مچ ضربه ای به توپ وارد می کند که باعث می شود توپ با چرخش از پنجه ی شما به سمت نقطه ی هدف پرتاب شود. با حفظ حالت پایانی دست، مچ و بازوی پرتاب کننده، مسیر توپ را تا رسیدن به حلقه دنبال نمایید.                                                                                   در هر دو نوع پرتاب جفت  و آزاد، بازیکنانی که پرتاب های خوبی را از کناره های زمین اجرا می کنند قبل از پرتاب، در طول پرتاب و پس از آن، نگاه خود را روی هدف (لبه ی حلقه) متمرکز می نمایند. پرتاب کنندگان متبحر، مسیر توپ را تا زمان رسیدن به هدف دنبال می کنند. بازیکنان موفق بخصوص در پرتاب آزاد، هر زمان که پرتاب آزاد را در تمرین ها و یا بازی های اصلی خود اجرا می کنند از یک عادت پیش پرتاب نیز استفاده می نمایند.

در روز های آینده درباره ی عادت پیش پرتاب بیشتر می نویسم...





طبقه بندی: آموزش...................،
برچسب ها: پنالتی، پرتاب آزاد، پرتاب پنالتی، عادت پیش پرتاب، پنالتی بسکتبال، پرتاب آزاد بسکتبال، پرتاب پنالتی در بسکتبال، عادت پیش پرتاب در بسکتبال،
.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است ولی اگه خواستی می تونی با ذکر منبع از مطالب برداشت کنی | مدیرسایت:آرمین
?